Τρόποι Αποστολής

Η ΦΥΣΗ αποστέλλει τα προϊόντα της σε ολόκληρη την Ελλάδα στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.

  1. Με Γενικη Ταχυδρομικη
  2. Με μεταφορική εταιρία για μεγάλους όγκους
  3. Με παραλαβή από το κατάστημα


COURIER

  • Η ΦΥΣΗ διατηρεί συνεργασία με την courier επί σειρά ετών, που έχει τη δυνατότητα να σας παραδίδει στη διεύθυνση της επιλογής σας με την προϋπόθεση να βρίσκεται εντός των ορίων πόλης που αυτή ορίζει.
  • Αν η διεύθυνσή σας είναι σε απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή της επικράτειας, το δέμα σας θα μεταφερθεί στην κοντινότερη πόλη ή κωμόπολη της περιοχής σας όπου υπάρχει κατάστημα της συνεργάτιδας εταιρίας courier και θα διευθετηθεί η παράδοσή του άμεσα.
  • Για τις περιπτώσεις αποστολών Εντός ορίων Πόλης και για παραγγελίες έως € 80 είναι δωρεάν.
  • Αν επιλέξετε ως τρόπο εξόφλησης της παραγγελίας σας την αντικαταβολή, επιβαρύνειστε με € 2,00, ανεξαρτήτως μεγέθους ή ποσού της παραγγελίας σας.
  • Για να αποφύγετε την επιβάρυνση της αντικαταβολής, μπορείτε να επιλέξετε άλλον τρόπο εξόφλησης (π.χ. κατάθεση σε τραπεζικό λογ/σμό).
  • Για τις περιπτώσεις αποστολών σε Απομακρυσμένες Περιοχές, επικοινωνηστε μαζι μας για τα έξοδα αποστολής.
  • Για τις περιπτώσεις Δυσπρόσιτων περιοχών επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα αποστολής € 11,00 για παραδόσεις στο χώρο σας.
  • Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε το δέμα σας από το κατάστημα που εκπροσωπεί την περιοχή σας στην κοντινότερη πόλη ή κωμόπολη και να απαλλαγείτε των επιπρόσθετων εξόδων.
  • Για να δείτε σε ποια κατηγορία ανήκει η περιοχή σας, μπορείτε να συνδεθείτε στη διεύθυνση και να επιλέξετε από τα δεξιά κίτρινα κουτάκια "ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΛΥΨΗΣ".
  • Για παραγγελίες άνω των € 120,00, η εταιρία μας αναλαμβάνει να σας στείλει την παραγγελία σας με δωρεάν έξοδα αποστολής.
  • Σε περίπτωση αποστολής σε Απομακρυσμένες ή Δυσπρόσιτες Περιοχές, η εταιρία μας αναλαμβάνει μόνο τα βασικά έξοδα αποστολής και επιβαρύνεστε τις επιπρόσθετες χρεώσεις.
  • Για παραγγελίες με μεγάλο βάρος ή όγκο θα πρέπει να επιλεγεί άλλος τρόπος παράδοσης.
  • Από τη στιγμή της αποστολής, το δέμα πρόκειται να βρίσκεται στα χέρια σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών οπουδήποτε στην Ελλάδα. Για παραδόσεις στη νησιωτική Ελλάδα μπορεί να απαιτηθεί μια εργάσιμη ημέρα επιπλέον.
  • Οι συνήθεις ώρες παράδοσης είναι από τις 10.00 έως τις 16.00. Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε μέσα σε συγκεκριμένο διάστημα (όχι μικρότερο των τεσσάρων ωρών π.χ. 11:00 έως 15:00), παρακαλούμε συμπληρώστε το στα σχόλια της παραγγελίας, εάν πρόκειται για παραγγελία μέσω του site ή διευκρινίστε το στους εκπροσώπους μας, εάν κάνετε τηλεφωνική παραγγελία. Υπάρχει επιλογή απογευματινής παράδοσης κατόπιν δικής σας συνεννοήσεως,
  • Σε περίπτωση απουσίας σας, η εταιρία που έχει αναλάβει να σας παραδώσει το δέμα, θα σας αφήσει σχετικό γραπτό ειδοποιητήριο σημείωμα ή sms ή θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά και θα προγραμματιστεί παραλαβή για την επόμενη ημέρα. Εάν γνωρίζετε ότι πρόκειται να λείπετε, παρακαλούμε καλέστε τους για να συνεννοηθείτε για την παράδοση του δέματος σας σε κοντινή ημερομηνία που να σας βολεύει. Σε κάθε περίπτωση, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουμε σε τυχόν συνεννόηση.
  • Εάν η εταιρία courier δε σας βρει για να σας παραδώσει το δέμα μετά από επανειλημμένες προσπάθειες, το δέμα θα επιστραφεί στη ΦΥΣΗ. Λόγω του ότι η επαναποστολή του δέματος θα σας κοστίσει τα έξοδα αποστολής και πάλι, θα σας προτείναμε να είστε όσο συνεπείς γίνεται με την παράδοση, ώστε να αποφύγετε περιττά έξοδα.
  • Σημείωση: Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αφορά ποσού άνω των € 100,00 και χρειαστεί να γίνει επαναποστολή λόγω μη παραλαβής, επιβαρύνεστε εξ’αρχής όλων των μεταφορικών χρεώσεων.

ΛΟΙΠΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

  • Λοιπές μεταφορικές εταιρίες επιλέγονται σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους προς αποφυγή μεγάλων χρεώσεων.
  • Σ' αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να διευθετηθεί που και πότε θα γίνει η παράδοση και ο χρόνος παράδοσης μπορεί να μεταβληθεί. Απαραίτητη προϋπόθεση η τηλεφωνική επικοινωνία σας με τη μεταφορική εταιρία.
  • Μπορείτε να προτείνετε τη μεταφορική εταιρία που σας εξυπηρετεί.
  • Τα έξοδα μεταφοράς της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας πληρώνονται κατά τη παραλαβή απ’ ευθείας στη μεταφορική, ενώ το ποσό της παραγγελίας σας καταβάλλεται απευθείας στη ΦΥΣΗ με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους εξόφλησης.
  • Σημείωση: Οι χρεώσεις των μεταφορικών εταιριών, είναι αποκλειστικά και μόνο βάσει δικής τους εκτίμησης.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Η επιχείρηση δεν λειτουργεί μόνο μέσω Ίντερνετ και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από τις εγκαταστάσεις μας στη διεύθυνση 1. Αριστοτέλους 23 στο κέντρο & Βλαλη 4 - Καπάνι, Θεσσαλονίκη. Οι εργάσιμες ημέρες είναι από Δευτέρα,Τετάρτη & Σάββατο από τις 08.00 π.μ. έως τις 16.00 μ.μ. ενώ Τρίτη,Πέμπτη & Παρασκευή από τις 08:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. και το προσωπικό μας θα είναι στην διάθεσή σας.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

  • Κάθε παραγγελία ελέγχεται για τη διαθεσιμότητά της και ετοιμάζεται τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Εφόσον όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα, πρόκειται να ετοιμαστεί και να αποσταλεί εντός 48 ωρών.
  • Σε περίπτωση ειδικής παραγελίας ο χρόνος παράδοσης δύναται να μεταβληθεί.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • H πολιτική επιστροφών της ΦΥΣΗ είναι να δέχεται πίσω κάθε προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα της παράδοσής του (όπως αποδεικνύεται από το έγγραφο φορτωτικής της ταχυμεταφορικής εταιρίας (κούριερ) ή όποιου μεταφορέα χρησιμοποιήθηκε).
  • Πριν από κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η επικοινωνία (μέσω της φόρμας Επικοινωνίας του site, e-mail, fax ή τηλεφώνου) μαζί μας, και η συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση η ΦΥΣΗ διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή της επιστροφής σας.
  • Επιπρόσθετα, θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη (ή τιμολόγιο) που σας είχε αποσταλεί με το πακέτο που λάβατε από την ΦΥΣΗ, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία επιστροφής (σε αντίθετη περίπτωση, στην οποία δεν έχετε το σχετικό παραστατικό, δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων).
  • Η ΦΥΣΗ αποδέχεται την ευθύνη για αποστολή λανθασμένου, κατεστραμμένου ή γενικότερα ελαττωματικού προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση η αντικατάσταση γίνεται χωρίς έξοδα χρέωσης επιστροφής και νέας αποστολής. Επιστροφή χρημάτων γίνεται αποδεκτή μόνο στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι στην επιστροφή του προϊόντος να χρησιμοποιηθεί η προτεινόμενη από την εταιρία μας μεταφορική/ταχυμεταφορική.
  • Για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων σας όσον αφορά την επιστροφή, σας συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε ταχυδρομική, ταχυμεταφορική ή μεταφορική υπηρεσία με καταγραφή της κατάστασης της αποστολής, καθώς δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν φτάσει στα γραφεία μας (και άρα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων). Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης η ΦΥΣΗ, , δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.
  • Το αίτημά σας για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε όπως αποσταλλεί είτε εγγράφως στο πακέτο σας είτε με e-mail καθώς υπάρχει και η δυνατότητα να μας καλέσετε στo 2315006500 (πρόθεμα +30 για κλήσεις από εξωτερικό) και να μας κάνετε γνωστό αν θέλετε να αντικαταστήσετε κάποιο προϊόν ή να μας ενημερώσετε για τυχόν παράπονα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
  • Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα και της αποστολής και της επιστροφής.
  • Πριν επιστρέψετε ένα μη λανθασμένο, μη κατεστραμμένο ή γενικότερα μη ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε ελέγξτε αν τηρούνται βασικές απαιτήσεις της πολιτικής επιστροφών της ΦΥΣΗ:
    • To προϊόν είναι σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί (με τα καρτελάκια του κατασκευαστή, χωρίς φθορά, λερώματα, χρήση κλπ.)
    • Το προϊόν δεν έχει "προσωποποιηθεί" (δεν έχει τυπωθεί κάποιο όνομα ή/και αριθμός, δεν έχουν τοποθετηθεί σηματάκια, κλπ.)
    • Το προϊόν δεν ήταν σε προσφορά κατά τη στιγμή της αγοράς.
    • Έχετε στην κατοχή σας την απόδειξη (ή τιμολόγιο) για να την προσκομίσετε με την επιστροφή.
  • Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν από τον κατάλογό μας ή να σας εκδοθεί πιστωτικό σημείωμα για μετέπειτα αγορές σας. Δεν γίνεται δεχτή η επιστροφή χρημάτων.
  • Σε περίπτωση επιστροφής λόγω αντικατάστασης, μπορείτε να επιλέξετε από όλο τον κατάλογο των προϊόντων μας.
  • Η διεύθυνση για τις επιστροφές είναι:
    ΦΥΣΗ
    Βλάλη 1 - Καπάνι ΤΚ 54624
    Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Παραγγελίες που δεν παραδόθηκαν

Σε περίπτωση που μία παραγγελία δεν παραδόθηκε λόγω υπαιτιότητας του παραλήπτη, είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για την αξία του προϊόντος, από τη στιγμή που το πακέτο επιστραφεί στη ΦΥΣΗ .
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων όσον αφορά το κόστος αποστολής και το κόστος επιστροφής.
Επίσης, δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για προϊόν το οποίο έχει προσωποποιηθεί με οποιοδήποτε τρόπο (π.χ. αν τυπωθεί με όνομα).
Τα παραπάνω αφορούν πληρωμές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή προπληρωμή μέσω τραπέζης.